Rok 2019
Základní škola a mateřská škola Ostrava - Lhotka získala příspěvek
z rozpočtu statutárního města Ostravy ve výši 40 000 Kč
na realizaci projektu Ve Lhotce se nenudíme.
Dotaci jsme použili na zakoupení knih, stavebnic, výtvarného a spotřebního materiálu, sportovních potřeb, míčů, dresů, pohárů, medailí a odměn pro děti.
Základní škola a mateřská škola Ostrava - Lhotka získala prostřednictvím Městského obvodu Lhotka z rozpočtu statutárního města Ostravy účelovou dotaci na provoz hřišť škol a školských zařízení bezúplatně zpřístupněných pro veřejnost ve výši 40 000 Kč. Dotaci jsme použili
na zabezpečení provozu školního hřiště.
Rok 2019 - 1. čtvrtletí 2020
Základní škola a mateřská škola Ostrava - Lhotka získala příspěvek
z rozpočtu statutárního města Ostravy ve výši 200 000 Kč
na realizaci projektu Stále je co poznávat.
Cílem projektu byly aktivity zaměřené na systematickou podporu a rozvoj nadání. Rozvíjeli jsme základy vzdělání, které děti získaly v přírodních a technických vědách. Navazovali jsme na projektový záměr z roku 2018 a 1. čtvrtletí roku 2019.
V rámci projektu děti na exkurzích navštívily Záchrannou stanici v Bartošovicích a Dům přírody Poodří, sádrovcový důl v Kobeřicích, planetárium, Svět techniky, účastnily se projektového dne TU VŠB, který proběhl přímo v naší škole.
Zakoupili jsme polytechnické stavebnice a materiální vybavení, které podporuje atraktivitu vzdělávacích činností.
Rok 2018 - 1. čtvrtletí 2019
Základní škola a mateřská škola Ostrava - Lhotka získala příspěvek
z rozpočtu statutárního města Ostravy ve výši 360 000 Kč
na realizaci projektu Cesta za poznáním.
Cílem projektu bylo systematicky rozvíjet technickou, přírodovědnou a čtenářskou gramotnost žáků naší základní školy.
Cílovou skupinou byli žáci základní školy, zejména ti, kteří projevovali nadání v technických a přírodovědných předmětech.
V rámci projektu škola pořídila materiální vybavení, které podporuje atraktivitu vzdělávacích činností, podněcuje čtenářskou gramotnost, obohacuje zejména technická a přírodovědná témata v prvouce a přírodovědě a otevírá vyučujícím další možnosti, jak nadané žáky inspirovat a podporovat.